Általános szerződési feltételek

A Webáruház címe:

http://www.hazahozatom.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégszerü elnevezés:Hazahozatom Korlátolt Felelősségű Társaság  ( A cég rövidített elnevezése: Hazahozatom Kft.)
Székhely címe: 4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor u.46
Cégjegyzékszám:15-09-083703
Nyilvántartó cégbíróság: Nyíreygházi Törvéányszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 25726763-4791-113-15
Adószám: 25726763-2-15

Adatkezelés nyilvántartási száma:  NAIH-88727/2016.
Bankszámlaszám :10700048-69787283-51100005

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor u.46
Telefon: 06-70-588-00-21 (Hétfőtől-Vasárnapig), 06-42-794-605 (Hétfőtől-Péntekig 8-16 óráig)
E-mail:info@hazahozatom.hu
Nyitvatartás / áruház:: Hétfőtől-vasárnapig 0-24
Nyitvatartás / ügyfélszolgálat: Hétfőtől-Péntekig:8-18, Szombat: 8-13 óra

Webáruház elérhetősége: www.hazahozatom.hu

Tárhelyszolgáltató: MikroVPS., 9700 Szombathely, 11-es Huszár út 106.

Elérhetőség: info@mikrovps.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.


A termékek házhoz szállítása minden esetben díjmentes, a termék árán kívül nem kell egyéb költséget fizetnie!

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

- Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

- Banki átutalás (előre utalás)

  • Bankkártyás fizetés( Barion titkosított oldalán keresztül) (További információ: Barion.com)

Figyelmeztetés!

www.hazahozatom.hu egy internetes áruház, a weboldalon található információk a gyártók, forgalmazók, szállítók valamint publikus lexikonok, szakkönyvek és folyóiratok információi, ezek tartalmáért áruházunk a felelősséget nem vállalja. Webáruházunk nem foglalkozik gyógyítással, ezért amennyiben termékeinket gyógyászati céllal kívánja felhasználni, úgy előtte kérdezze meg orvosát, gyógyszerészét. Minden esetben figyelmesen olvassa el a termék csomagolásán lévő, illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót!

Az étrendkiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére, sem megelőzésére. Az étrendkiegészítők élelmiszerek, így a jelölésükre (címkefeliratok, a címkén, csomagoláson található bármely jel, ábra stb.) és reklámozásukra az élelmiszereknél megfogalmazott általános előírásokat kell alkalmazni. Ennek megfelelően a termékek jelölése, megjelenítése és hirdetése nem állíthatja vagy sugallhatja, hogy az étrendkiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. Kérjük, a gyártók leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt vegyék figyelembe!

Jótállási vagy szavatossági igény / panaszkezelés bejelentésének módja:

Személyes bejelentés:
                                                                                                                                                                                                                                                                                                 A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét / esetleges panaszát a vállalkozás székhelyén:(4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor u.46)                                                                                                                                                                                      

Ügyfélszolgálati telefonszáma:06-70-588-00-21                                                                                                                                                                                                                                                 

  Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés:
                                                                                                                                                                                                                                                                                            A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét / esetleges panaszát a Szolgáltatónak (4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor u.46) küldött ajánlott levélben, vagy elektronikus levélben (info@hazahozatom.hu ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

Amennyiben a fogyasztó a panaszkezelés módjával vagy annak végeredményével nem elégedett, akkor a következő hatósághoz fordulhat jogorvoslatért:

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Elérhetőségek:

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

e-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Fogadóóra ideje 

Hétfő: 09.00 - 11.00, 13.00 - 15.00

Kedd: 09.00-11.00, 13.00 - 15.00

Szerda: 09.00 - 11.00, 13.00 - 16.00

Péntek: 09.00 - 11.00

 

A vállalkozás békéltető testületi eljárásban fennálló, a 2015. évi CXXXVII. törvény 29.§ (11) bekezdésében meghatározott együttműködési kötelezettsége:

"(11) A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a (8) bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki."

 

Békéltető testületek elérhetőségei

 

 

Letöltés (PDF)

 Kosár

Az Ön kosara üres.

A megrendelt termék / termékek szállítása ingyenes!


Nálunk nincsenek apró betűs, rejtett részek a megrendelés, szállítás feltételeinél!

Ügyfeleink véleménye


Margitka néni (Katádfa):
Nagyon szépen köszönöm, hogy megismertettek az ördögkarom zseléjükkel. Amióta használom, a mozgás nem esik nehezemre, a kerti munkákat is könnyebben el tudom látni.
Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Nagyné Ica néni:
Amióta a goji berry kapszulát fogyasztom, nem fáradok olyan könnyen, jobban el tudom látni a háztartási teendőim. Köszönöm, hogy megismertettek ezzel a vitamin kapszulával. Ezek után is Önöktől fogok rendelni!

Eta néni (89 éves):
Nagyon sok krémet, balzsamot kipróbáltam mielőtt megkaptam az ördögkarom zselét.
Már az első használat után éreztem, hogy valóban jó. Azóta csak ezt a zselét használom és már a sokadik dobozzal rendeltem. Bármikor kereshetem a hazahozatom.hu csapatát, nagyon segítőkészek, aranyosak. Mindenkinek csak ajánlani tudom mind a termékeiket, mind a céget!

F. Tibor:
Elsőnek nagyon kételkedve álltam a Goji berry kapszulához.
Mióta fogyasztom érzem jótékony hatását, nem fáradok olyan könnyen, jobban el tudom látni a mindennapi teendőimet.
Köszönöm, hogy megismertettek vele, ezek után is csak Önöktől fogok vásárolni.

Esztike néni!
Nagyon gombás volt a kezemen a körmöm.
Köszönöm szépen, hogy megismertettek a teafa olaj krémmel. Szemmel láthatóan csökken a köröm gombám. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Későbbiekben is csak Önöktől fogok vásárolni!

Erzsike néni:
Folyamatosan szédültem, folyamatosan elfelejtettem dolgokat. Nagyon köszönöm, hogy tudtak olyan terméket ajánlani ami rövid idő alatt segített ezen változtatni!
Továbbiakban is csak Önöktől fogok vásárolni bármilyen problémám lesz. Valóban azt kaptam amit megbeszéltünk és tényleg csak annyit kellett érte fizetni!
Korrekt, megbízható cég. Kedvesek a munkatársak.
Mindenkinek csak ajánlani tudom!

Margitka (Cece):
Nagyon sok krémet kipróbáltam mielőtt megkaptam a glükozamin krémet!
Kicsit kétkedve álltam a termékhez, amit utólagosan belátok nem kellett volna, valóban azt kaptam amit állítottak a gél-ről !
Nagyon meg vagyok vele elégedve, továbbiakban csak ezt fogom használni!
Köszönöm, hogy megismerhettem a terméket. Nagyon segítőkész a hazahozatom.hu csapata.
További sok sikert kívánok Önöknek!

S. Antal:
Nagyon sok telefonos cégtől kaptam megkeresést különböző termékekkel kapcsolatban.
Köszönöm, hogy megismertettek az Önök által forgalmazott készítményekkel, azóta szemmel láthatóan csökkent a lábam duzzadása, könnyebben tudom ellátni a kerti munkánkat!
Nagyon segítőkészek a munkatársak, bármikor kereshetem Őket választ kapok a kérdéseimre!
További sok sikert kívánok az egész csapatnak, mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy bátran keresse a hazahozatom.hu csapatát!

Lenke néni:
Nagyon csúnya pikkelysömörtől szenvedtem a lábamon!
Amikor megkeresett a hazahozatom.hu csapata telefonon, eleinte nagyon kételkedve fogadtam a holt-tengeri só krém ajánlatunkat - amit így utólag belátok kár volt-.
2 hét alatt segített a termék a betegségem enyhítésében.
Mindenkinek csak ajánlani tudom bátran keressék a hazahozatom.hu csapatát és fogadják el a tanácsaikat!

Ildikó néni (Battonya):
Amikor megkerestek telefonon az ördögkarom zselével, eleinte nagyon kétkedve álltam hozzá, de megrendeltem 1 dobozzal. Nagyon kellemesen csalódtam a termékben és rendeltem újabb 3 dobozzal. A dobozban amiben a megrendelt termék érkezett egy meglepetés ajándékot is küldtek. Csak ajánlani tudom mindenkinek a hazahozatom.hu csapatát, nagyon kedvesek, segítőkészek.

Áruházunkban hűségpont rendszer működik!

Vásárlásai után a termékeknél és a kosárban feltüntetett mennyiségű hűségpontot kap. Ezeket a pontokat később levásárolhatja.

;